Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 12 września 2010

galeria na flickr

Jest niedzielne popołudnie (już popołudnie, bo po 12ej) i pijąc kawę, stukam w klawisze M am nadzieję, że dzień ten upływa Wam radośnie. Mój jest bardzo spokojny - a spokój cenię ponad wszystko, tak więc jest bosko! :) I tak sobie siedzę i myślę, że to jest odpowiedni moment, aby Wam powiedzieć, że sklep scrapki.pl uruchomił własną galerię prac na flickrze. Serdecznie Was zapraszam do dzielenia się Waszymi pracami wykonanymi z materiałów kupionych w moim sklepie. Nawet nie wiecie, jaką frajdę sprawia mi oglądanie prac scrapbookingowych - zawsze tylko żałuję, że rzadko mam okazję robić to w realu... Teraz będę miała frajdę podwójną - bo dodatkowo będą to prace z materiałów, które dla Was ściągam do sklepu.

 W tym wszystkim jest jeszcze jedna dobra wiadomość - spośród wszystkich prac w galerii sklepu na flickr, raz w miesiącu zostanie wybrana jedna praca, która zostanie nagrodzona bonem na zakupy w sklepie o wartości 30 zł.  


Fajna wiadomość? To czekam na pierwsze prace :)

Dodam może jeszcze, że aby zamieścić zdjęcie w galerii sklepu na flickrze, nie trzeba mieć bloga - to dobra informacja dla "nieblogujących" :)

Życzę Wam miłej reszty niedzieli i do zobaczenia w poniedziałek :)
Tusia

2 komentarze:

Agata Travelling backpack pisze...

Jak tylko dotrze do mnie przesyłka, na pewno coś stworzę i pokażę! :)

Karmeleiro pisze...

super pomysł!! bardzo mi się podoba :D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)