Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 16 września 2010

Hudson Valley - starociowo

Przygotowanie kartki, a zwłaszcza męskiej kartki, bywa dla mnie dużym wyzwaniem. Przyznaję szczerze, że kartki nie są moją scrapową specjalizacją. Jednak czasem je robię - a ostatnio nawet z coraz większą przyjemnością :)

Dzisiejsza moja kartka jest utrzymana w "starociowym" klimacie, a to wszystko za sprawą tuszu distress Vintage Photo, koronek, papieru i pięknych kwiatów Petaloo. Do przeszyć wokół kartki użyłam bardzo grubych nici - dają fantastyczny efekt! Uwielbiam je i chyba się już z nimi nie rozstanę :)

A oto przód kartki:


Papier 7 gypsies z kolekcji Hudson Valley - Rhinebec sam w sobie już ma postarzone, zbrązowiałe barwy. Wyeksponowałam je dodatkowo tuszując gdzieniegdzie distressem w kolorze Vintage Photo. Wykorzystałam także rub-onsy z tej samej kolekcji oraz złote perełki w płynie.

Środek kartki ozdobiłam tym samym papierem, wykorzystując dodatkowo kwiatek Petaloo, duży tag 7 gypsies oraz ćwieki 7 gypsies Zanzibar.


Poniżej znajdują się zdjęcia użytych produktów, które po kliknięciu przenoszą do sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)