Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 25 września 2010

Lost & Found Market Street - delikatność w stylu shabby chic

W moje  lapki wpadła z dawna wyczekiwana kolekcja My Mind's Eye - Lost & Found, linia Market Street. Papiery są tak urzekająco piękne, że nie mogłam się oprzeć ich czarowi i o godzinie 1ej w nocy, gdy już zakończyłam pracę, wybrałam sobie dwa arkusze, ćwieki i ozdobny kartonik, wystawiłam maszynę i.... przystąpiłam do dzieła :) Uwieczniłam zdjęcie z Rózią, które zrobił mi mój mąż pod koniec ciąży z Filipem. Kolekcja Lost & Found Market Street jest fantastyczna do uwieczniania pełnych uczucia i romantyzmu chwil.

Pięknie komponują się z nią kolorystycznie kwiaty Prima z serii Athena Flower. Ja wybrałam kolory Skylight i Aurora Pink.


Papier jest brokatowany, więc nie potrzeba było wielu dodatkowych ozdób - podkreśliłam niektóre miejsca perełkami w płynie w kolorach Baby Blue i Petal Pink.


Użyłam też dziurkaczy EK Succes Double Crochet i Martha Stewart Doily Lace, który lada moment zawita do sklepu. Całości dopełniły przeszycia oraz cieniowanie brzegów tuszem kredowym.


Poniżej użyte materiały w formie obrazkowej - kliknięcie przenosi do sklepu:









Miłego wieczoru :)
DT scrapki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)