Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 13 września 2010

Venice - dyskretny urok uniwersalności

Poniżej przedstawiam efekty mojego pierwszego twórczego spotkania z produktami ze sklepu scrapki.pl


Na pierwszy ogień poszły cudowne papiery firmy 7 gypsies z kolekcji "Venice". Podobają mi się ich przetarcia, przybrudzenia, zestawienia kolorystyczne, wzory, które można połączyć z wieloma innymi wzorami, kolorami, fakturami. Najbardziej podoba mi się to, że są uniwersalne - w zależności od użytych dodatków można z nich stworzyć coś kobiecego, męskiego, dziecięcego -  nie ograniczają naszych możliwości :)

Ja tym razem postanowiłam zrobić męskiego scrapa z użyciem dwustronnego papieru "Venice - Lido". Scrap ma wymiary 21x21 cm - dzięki czemu mogłam wykorzystać obydwie strony papieru (i jeszcze trochę zostało! ;) ). Wykorzystałam zdjęcie ukochanego zrobione wiosną w przydomowym parku. Kolory zdjęcia świetnie współgrają z kolorami papierów, a jednocześnie zdjęcie nie jest przez papiery przytłoczone.



Dodatkowo wykorzystałam sporą ilość brązowego kartonika oraz cudny ciemnobrązowy papier z kolekcji "Queen Bee" firmy Pink Paislee. Reszta to już tylko dodatki - cudny materiałowy ćwiek, kwiatek (kto powiedział, że kwiatki nie pasują do męskich scrapów? ;) ), guzik, trochę moich ukochanych brokatów, perełki w płynie, metalowe dodatki - listę produktów ze sklepu znajdziecie na końcu notki.



Mam nadzieję, że również i Wam ta cudowna kolekcja przypadnie do gustu. Niewątpliwie nie jest to moja ostatnia praca z jej użyciem :)

anai


Poniżej miniatury użytych przez anai materiałów, które po kliknięciu przenoszą do sklepu.

3 komentarze:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Kolekcja tych papierów to jedna z moich ulubionych!

świetna męska praca!

Karmeleiro pisze...

piekny, męski scrap! świetnie dobrałaś wszystko.

JaMajka pisze...

Przepiękny scrap :) Cudna kompozycja, dodatki - bardzo męska praca, ale zarazem delikatna.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)