Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 września 2010

Venice - moja kobieca strona

Wspominałam chyba ostatnio, że w papierach Venice urzekła mnie ich uniwersalność. Tak naprawdę za pomocą różnych dodatków możemy im nadawać różne charaktery. Ja tym razem miałam ochotę na coś bardzo kobiecego... trochę może w stylu retro, trochę romantycznie.
 

Praca powstała na wyzwanie pt. "papierowy patchwork" - stąd też kompozycja z małych papierowych elementów w dolnej części LO (świetny sposób na wykorzystanie ścinków - polecam :) ).
 

Dodatki w kolorach różu i fioletu, brokat, perełki w płynie, koronkowy kwiatek i nieco romantyczne zdjęcie - sprawiły, że papiery nabrały dużo łagodniejszego klimatu.
 


Mówiłam przecież - nadają się do wszystkiego :)

anai

A oto użyte przez anai materiały - kliknięcie na obrazek przenosi do sklepu:








1 komentarz:

piedra preciosa pisze...

Wspaniała praca!!!Ogromnie mi się podoba ta ramka w okół zdjęcia, wygląda jakby ze skóry była zrobiona a nie z papieru. Cudo!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)