Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 grudnia 2010

7 gypsies - Vintage Receipt Holder w świątecznym klimacie

TUSIA_SIGGIE


Ostrzyłam sobie długo zęby na Vintage Receipt Holder firmy 7gypsies, więc gdy wpadł już w moje rączki, nic nie mogło mnie powstrzymać :) Klimat Świąt jest czymś, co uwielbiam, więc mimo totalnego braku czasu i zaganiania, znalazłam w końcu parę chwil na przygotowanie elementu świątecznego wystroju w domu. Od razu i na wstępie zdradzę Wam tajemnicę :D Gdy skończą się święta, zamierzam zmienić dekorację Vintage Receipt Holdera na.... Walentynkową :) W planach mam już też witanie wiosny :) Ale... żeby nie wybiegać aż tak bardzo myślami, skupię się teraz na bieżącej stylistyce.

Vintage Receipt Holder, czyli po polsku właściwie "uchwyt do paragonów w starym stylu" jest czymś, co mnie zachwyciło swoją uniwersalnością. W zależności od zastosowanych dodatków i technik może być hmmm... wszystkim :) Jak na pewno się orientujecie, ja najlepiej czuję się w klimatach mediowych :) Tak więc nie należy się spodziewać po mnie innego klimatu i dziś - będzie mediowo :)

Jako bazę do mojej pracy wykorzystałam zestaw kart - ATC Kit 12 Days of Christmas firmy 7gypsies. Same w sobie są utrzymane w stylu vintage, więc zbytnio postarzać ich nie trzeba, żeby uzyskać ciekawy efekt. Wszystkie karty potraktowałam Glimmer Mistami w kolorach Santa Baby oraz Key Lime Pie. Po wyschnięciu dodałam im blasku złotym Acrylic Paint Dabberem. Podczas gdy schła farba, zabrałam się za wycinanie drzewka i gałązki Big Shotem oraz wykrojnikiem Tima Holtza Branch Tree. Gałązkę pomalowałam tym samym złotym Acrylic Paint Dabberem, co tło i jeszcze mokrą farbę posypałam UTEE. Roztopiłam, poczekałam aż ostygnie i dodatkowo ozdobiłam brokatem w kleju - Glitter Glue Stickles Diamond.


Drzewko na dole po wycięciu wytuszowałam za pomocą Ink Blending Tool tuszem distress w kolorze Tumbled Glass i posypałam tęczowym pudrem do embossingu. Efekt miał być zdecydowanie zimowy - w kontraście do reszty obrazka. Pełną listę użytych materiałów, narzędzi i preparatów znajdziecie na końcu posta.

Iglaste gałązki, które wycięłam dziurkaczem Marthy Stewart, wyglądają jak oszronione po użyciu przeze mnie Glitter Glue Stickles w kolorze Frosted Lace. Preparat ten nie zawiera w sobie  wielokolorowych połyskujących drobinek, jak cała reszta brokatów w kleju, lecz białe - a to daje efekt fajnego, delikatnego oszronienia.


Listwę na dole wykonałam za pomocą dziurkacza Marthy Stewart XOXO, który nadaje się na bardzo wiele różnych okazji - bo przecież miłość jest czymś wszechobecnym. Nadałam mu trochę zimowego charakteru za pomocą białego Acrylic Paint Dabbera.
Zestaw kart ATC - 12 Days of Christmas zawiera w sobie także okrągłe, owalne i prostokątne elementy, których użyłam do ozdobienia całości. Nie sposób opisać wszystko, co widać w mojej pracy - post byłby długi i nudny :) Rzeczy bardziej oczywiste niż użyte przeze mnie media, pozostawiam więc bez opisu :)

Zachęcam Was do tworzenia własnych ozdób - dla mnie Vintage Receipt Holder jest idealnym i bardzo uniwersalnym "podłożem" do wszelkiego rodzaju eksperymentów. Polecam gorąco!!

Tusia



















2 komentarze:

Unknown pisze...

Jakie to śliczne! Super pomysł!

Magda pisze...

Super! I jak świątecznie :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)