Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 17 grudnia 2010

Holly Jolly - świąteczny zestaw prezentowy

KAROLA_SIGGIE

W ferworze przedświątecznej gorączki może się okazać, że brakuje nam jeszcze kilku prezentów, kupić nie zdążymy, a poza tym wolimy obdarowywać własnoręcznie stworzonymi, wyjątkowymi rzeczami, zatem... co możemy zrobić w stosunkowo krótkim czasie, bez wielkich nakładów finansowych a jednocześnie wkładając w prezent wiele serca i wszystkie swoje umiejętności scraperskie?


Proponuję ramkę na świąteczne zdjęcie. Jest to nietypowa ramka, bo stworzona na bazie blejtramu/podobrazia. Moja ramka ma 20 x 20 cm i zakupiłam ją jako już zagruntowaną, wobec czego nie musiałam jej malować farbą, np. na biało. Jednak wiedziałam, że surowe podobrazie nie będzie ciekawie wyglądało, zatem do pokolorowania użyłam Glimmer Mist - Chalk - Hot Chocolate ,który fantastycznie, bo nierówno - pokrył przód i boki mojej ramki, nadając tym samym ciekawego wyglądu, trochę postarzonego w efekcie.


Ramkę ozdobiłam papierami z kolekcji My Mind's Eye - Holly Jolly, tapując gdzieniegdzie brzegi papierów białą farbą Claudine Hellmuth - Farba Akrylowa - Blank Canvas - biały, aby nadać im lekko "zmrożonego i zaśnieżonego" wyglądu. Wyjątkowo ciekawym akcentem są tutaj tekturowe guziki Jenni Bowlin - Chipboard buttons oraz urocze tekturowe śnieżynki Maya Road - niektórych z nich użyłam jako "spinaczy", wsuwając ich ozdobne ramiona pod papier. Całości dopełniają i nadają wyjątkowego świątecznego klimatu diecuts z linii MME Holly Jolly - MME - Holly Jolly - elementy.



Stworzenie tej prostej ramki nie zajęło mi zbyt wiele czasu, ale bawiłam się przy tym doskonale, mam nadzieję, że osobie, która ją otrzyma w ramach świątecznego prezentu - spodoba się tak, jak mnie praca nad nią! A czy Wy robicie prezenty własnoręcznie?

* * *

Uwielbiam robić kartki, także świąteczne - w nietypowych kształtach. Dzisiejsza kartka, którą chcę Wam pokazać i która stanowi całość z moją ramką, ma kształt choinkowej bombki. Wykonać ją jest bardzo łatwo, a samo ozdabianie nie zajmuje zbyt dużo czasu - zapraszam zatem wszystkich spóźnialskich na ostatnie świąteczne kartkowanie - na okrągło!

 
Kształt okrągłych kartek odrysowuję zawsze od płyty CD, na złożonej już bazie. Fragment złożenia jest zawsze na szczycie kartki, u góry. Tutaj, jako papieru bazowego użyłam MME - Holly Jolly - Holly Berries, pięknej czerwieni, która jest świetnym kontrastem dla innych - pastelowych już elementów na tej kartce. 

Znalazłam zastosowanie - inne niż mini album - dla bazy Maya Road - Baza Tekturowa - Choinki, jedną ze stron pomalowałam doskonale kryjącą i bardzo wydajną - białą farbą akrylową Claudine Hellmuth - Farba Akrylowa - Blank Canvas - biały oraz spryskałam trzema kolorami tuszu w sprayu w dwóch rodzajach - transparentne Glimmer Mist - Olive Vine i Glimmer Mist - Lemon Zest oraz kryjący, biały i perłowy Glimmer Mist - Chalk - Chalk, który nadał połysku także tekturowym śnieżynkom Maya Road - Chipboard Snowflakes. Pomysł na tę kartkę to warstwowe ułożenie ozdób - grubsza choinka na samym spodzie, na niej papierowy element MME - Holly Jolly - elementy.


 Na samym wierzchu wydrukowany napis i podklejone kosteczkami 3d - śnieżynki Maja Road. Dodatkowa ozdoba, a jednocześnie sposób na ukrycie zagięcia kartki u góry - to kokarda z bawełnianej wstążki a do niej przywiązany jeden z pięknych tekturowych guzików Jeni Bowlin - Chipboard buttons, w pięknym klimacie vintage.

Zapraszam do kartkowania na okrągło - możliwości jest mnóstwo i tylko od Was zależy jakie papierowe bombki z życzeniami stworzycie!

Karola

Materiały użyte przez Karolę, dostępne w sklepie to:










1 komentarz:

piedra preciosa pisze...

Bardzo mi się podobają obie prace, a ramka jest cudna...właśnie znalazłam w domu 2 podobrazia kupione jeszcze za czasów LO :) Przydadzą się. Dziękuję za inspirację!!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)