Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 26 grudnia 2010

jeszcze Świątecznie - zawieszka

Już prawie po Świętach - mamy nadzieję, że spędziłyście je spokojnie, rodzinnie, z uśmiechem i szczęściem. Jutro trzeba będzie się wdrożyć w normalne, codzienne obowiązki - choć na szczęście za kilka dni czeka nas ostatnie już w tym roku, ale jakże fantastyczne szaleństwo - świętowanie Nowego Roku :) A tymczasem prezentujemy ostatni Świąteczny akcent - świetną zawieszkę Karoli, która może zainspiruje Was do wykonania podobnej, ale z innej, już nieświątecznej okazji :) Oddaję głos Karoli.
Tusia

KAROLA_SIGGIE


Nietypowa kolorystyka w świątecznych pracach to mój mały konik. Jakkolwiek większość świątecznych prac w tym roku stworzyłam w tradycyjnej - czerwono - zielonej palecie kolorów, to jednak bardzo lubię wychodzić poza schematy z kolorami i tak właśnie zrobiłam tworząc tag/zawieszkę, którą mam zamiar Wam dziś zaprezentować.


Świąteczne klimaty w zieleni i turkusie? Dlaczego nie? Moją zawieszkę ozdobiłam papierem z kolekcji Parisian Anthology - Pink Paislee - Parisian Anthology - Lovely Lace - są to przepiękne papiery świetnie nadające się do barwienia mgiełkami i tuszami. Ja potraktowałam papier bazowy Glimmer Mist - Chalk - Peacock - świetnym kryjącym preparatem, który daje piękny perłowy połysk, tak jak transparentne glimmer misty. 


 Ozdobny pasek wycięty za pomocą dziurkacza Martha Stewart - Doily Lace Trim - dziurkacz brzegowy stworzył dodatkowy element tła, w kolorystyce jaką sobie wymyśliłam. Do pomalowania tekturowych śniezynek, a przede wszystkim jednej z kart bazy choinkowej użyłam gesso Claudine Hellmuth - Gesso, które dało świetny podkład pod kolejne warstwy mgiełek. 

 
Tej samej mgiełki, której użyłam do barwienia papieru bazowego - Glimmer Mist - Chalk - Peacock - użyłam także do pokolorowania tekturowej choinki. Za pomocą gesso i stempla odbiłam wzór siatki na choince, a następnie dokleiłam kilka drobnych ozdób - płatki śniegu, napis pozyskany z jednej z etykiet z MME - Holly Jolly - elementy oraz motywy wycięte dziurkaczami - listki i gwiazdki. Kilka malutkich kwiatków dodało uroku i przełamało świąteczny stereotyp. 


 Ostatnim, lecz jednym z najważniejszych akcentów jest tutaj brokat w kleju dodany tu i ówdzie. Co z tego wszystkiego wynikło? Niewielka, delikatna ozdoba, wciąż świąteczna, w pozytywnej, radosnej i świeżej kolorystyce. :)))

Dziękuję za odwiedziny na blogu Scrapki.pl i zapraszam do eksperymentowania z kolorami!

Materiały użyte przez Karolę, dostępne w sklepie scrapki.pl to:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)