Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 18 stycznia 2011

Curio i Once Upon a Springtime - Mini Albumik "Rose"

KAROLA_SIGGIE

Uwielbiam ozdabiać portrety mojej córeczki Róży, dlatego w zdecydowanej większości prac właśnie takie zdjęcia się pojawiają. Nie inaczej było tym razem, kilka uroczych portrecików powędrowało dla odmiany do mini albumu, który stworzyłam z wykorzystaniem kolekcji Once Upon a Springtime firmy Graphic45.
 
 Bazę zrobiłam sama, wykorzystując tekturę modelarską i ozdobny jej kształt jako okładkę, pomalowałam jej brzegi białą farba akrylową Acrylic Paint Dabber - Snowcap i całość bazy okleiłam papierami z kolekcji Basic Grey - Curio, która pięknie się komponuje ze wspomnianą Once Upon a Springtime - Graphic45.  
 Udało mi się także idealnie dobrać kolorystycznie ozdoby - dwa rodzaje kwiatków Prima - urocze różyczki Prima - Tea Roses - Peach Frost i niewielkie gałązki Prima - Mountain Lily - Robins Egg sprawiły, że okładka wygląda bardzo dziewczęco i delikatnie. 
 Aby uniknąć wybrzuszania się albumu - wszystkie ozdoby na kartach postanowiłam naklejać "na płasko", ale nie mogło zabraknąć tam kwiatków :))) Wycięłam je zatem z papieru Graphic45 - Once Upon a Springtime - Primrose Cottage, to doskonały pomysł na dodatkowe wykorzystanie papierów. 
 Uwielbiam wszystkie wzory, skomponowane tak, aby było dużo do wycinania i takie właśnie "dodatki" cenię sobie ogromnie, ponieważ czasami mając tylko kilka papierów - możemy stworzyć naprawdę bogatą i urozmaiconą kompozycję. Prawda, że jest z tym trochę więcej pracy - ale zaręczam załączonymi obrazkami, że warto :)
 Okładkę zdobią dodatkowo rub-onsy 7gypsies - Rubbings - Natural History, swoją czernią dodając kontrastu, lecz są to tak delikatne wzory, że wydawały mi się dobrze pasować tu i ówdzie, szczególnie, że całość albumu jest w takim właśnie roślinnym klimacie, kilka ptaszków, żabek i robaczków nie zaszkodzi więc :)) Ostatnim elementem są naklejki z napisami - proste zwroty uzyskałam z zestawu - książeczki Girls Paperie - Paper Girl - zestaw naklejek Market 
znajdziecie w niej nie tylko dwa rodzaje alfabetów i ozdobne bordery lecz także dwie spore karty pełne naklejek z napisami - pasujących na wiele okazji. 










Przyznaję, że świetnie się bawiłam tworząc ten niewielki albumik, tym bardziej, że w ostatnim czasie rzadko miałam okazję robić albumy, ale Was zachęcam gorąco do upamiętniania wspomnień, momentów, portretów w tej właśnie uroczej, niewielkiej formie.Oczywiście pomogą Wam w tym rewelacyjne produkty ze scrapki.pl :)

Karola

Materiały, które Karola wykorzystała do przygotowania albumu:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)