Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Graphic 45 - LO "My Baby"

KAROLA_SIGGIE


Myślę, że nie jestem jedyną, która uważa, że kolekcja Once Upon A Springtime marki Graphic 45 jest wyjątkowa. Dlaczego? Ponieważ jest pastelowa :) Rzadko wśród papierów i wzorów tej firmy znaleźć możemy tak delikatne, słodkie kolory i detale z piękną nutą vintage. Kolekcja Once Upon A Springtime to mnóstwo pięknych, roślinnych oraz bajkowych wzorów, pełna elfów, wróżek, zwierzątek - wspaniała do tworzenia prawdziwie baśniowego, magicznego klimatu. Sądzę jednak, że jest na tyle uniwersalna, iż z powodzeniem nadaje się na scrapy o tematyce dziecięcej, romantycznej, ślubnej, ale - tu uwaga! - przede wszystkim warto ją zachować do tworzenia prac i ozdób Wielkanocnych. Z głośnego ćwierkania wróbli wywnioskować można, że wielkanocna scrapowa produkcja rozpocznie się już wkrótce :))


Ja chciałabym Wam dziś pokazać layout jaki udało mi się zrobić z wykorzystaniem owej kolekcji. Gołym okiem widać, że papiery te to raj dla maniaczek wycinania drobnych detali - uwielbiam tę technikę i tutaj także powycinałam trochę elfów i zwierzątek z papieru Graphic45 - Once Upon a Springtime - Once Upon a Springtime , aby ozdobić mój Lo z malutką Różyczką i jej wielkim miśkiem :)


Ponieważ chciałam dodać trochę koloru nawiązującego do elementów wyciętych z papieru - postanowiłam użyć mgiełki Glimmer Mist - Chalk - Peacock i spryskać nią papier, tak powstał szeroki niebieski (idealnie pasujący kolorystycznie) pas pod zdjęciem i ozdobami. Lubię nierówne brzegi warstw, a jeszcze bardziej lubię ozdobne brzegi, zatem we wszystkich poziomych pasach - warstwach użyłam dziurkaczy brzegowych Martha Stewart - Floral Vine - dziurkacz brzegowy i Martha Stewart - Doily Lace - dziurkacz brzegowy.


Słodkie kwiatki Prima - Mountain Lily - Robins Egg i Prima - Tea Roses - Peach Frost dodały uroku tej nieskomplikowanej kompozycji. Aby uwypuklić zarówno zdjęcie jak i kompozycję stworzoną z wyciętych elementów - nałożyłam na wierzch śliczne elementy Artisan - Pink Paislee - Artisan - Elements Circles.

To mój wstęp do pracy z kolekcją Once Upon A Springtime w tym miesiącu, mam nadzieję, że uda mi się zachęcić i Was do zabawy z tymi wyjątkowymi wzorami! 

Karola


A oto produkty dostępne w sklepie, których użyła Karola:
















A na zakończenie tego posta dodam jeszcze, że:

do 16ego stycznia trwa wyprzedaż wszystkiego z działu Boże Narodzenie 
rabat na każdy produkt z tej kategorii wynosi 20%
Rabat nalicza się po dodaniu produktu do koszyka.

Miłego poniedziałku :)
Tusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)