Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 25 stycznia 2011

Witamy nową projektantkę w DT scrapki.pl

Tytuł zdradził już prawie wszystko :) Wiadomo już, że design team sklepu scrapki.pl powiększył się - nie wiadomo jeszcze tylko, kim jest nowa projektantka. Jeśli pozwolicie, potrzymam Was jeszcze przez moment w niepewności :)

Jest to osoba, której prace zna chyba cała scrapująca Polska. Jej layouty, kartki i mini albumiki są pełne radości, bardzo kobiece i tryskające soczystymi kolorami. Zapowiedź współpracy z tą utalentowaną scraperką jest dla całego naszego zespołu bardzo ekscytującym wydarzeniem. A zatem.... fanfary...

Witamy w naszym gronie Mirabeel!!!! 

Bardzo się cieszymy, że do nas dołączyłaś Agnieszko! Już nie możemy się doczekać współpracy i twoich kolorowych prac!

A oto co sama Agnieszka mówi o sobie:

Mam na imię Agnieszka, scrapbookingiem zajmuję się od 2006 roku, od tego czasu jest to moja wielka pasja. Kocham zmieniać papier w rzeczy użytkowe lub wyłącznie takie, które cieszą oko i serce odbiorcy- daje mi to ogromną radość i satysfakcję. Nie mam ulubionego stylu lubię eksperymentować, bawić się technikami, kolorami i dodatkami.

Największym szczęściem dla mnie jest moja rodzina, jestem mamą wspanialej dwójki dzieci, które są dla mnie nieustannym natchnieniem i radością. To ich zdjęcia najczęściej oprawiam, tworzę layouty oraz albumy.

Obecnie jestem członkiem zespołu projektowego Bo Bunny oraz współtwórczynią portalu Polki Scrapują co daje mi ogromną radość i motywuje do dalszego rozwoju.
Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią zespołu Scrapki.pl – jestem pewna, że to będzie dla mnie wspaniałe doświadczenie!
* * *

Już wkrótce na naszym inspiracyjnym blogu pojawią się prace Mirabeel - zaglądajcie! :)

3 komentarze:

Karolina Bajek pisze...

Gratulacje i dla Agi i dla Zespołu :):)

Brydzia pisze...

Gratulacje Agnieszko!!! Bardzo się cieszę, bo jestem wielką fanką Twojego talentu i Twoich prac:))

Pampuch pisze...

Gratuluję Ci Agnieszko!!! Nie mogę się doczekać twoich bajecznie kolorowych prac :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)