Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 4 lutego 2011

Hoopla - karteczki urodzinowe

TUSIA_SIGGIE

Miałam wielką przyjemność pracować z kolekcją Hoopla firmy Glitz Designs. Muszę powiedzieć, że zestawienie soczystej zieleni z czarością, bielą i czernią wygląda naprawdę niesamowicie!!! Tematyka tej kolekcji to generalnie urodziny, przewijające się jako motyw przewodni przez papiery i dodatki. Ale można z niej wyczarować również rzeczy całkowicie neutralne, gdyż motyw urodzin nie jest wszechobecny.

Moje kartki jednak zostały przygotowane z myślą o urodzinach - dwóch różnych osób :) Jedna z nich jest już bardzo dorosła, a druga skończyła dopiero co dwa latka :) Kolekcja ta jest jednak na tyle uniwersalna, że nadaje się na obydwie te okazje.


W pierwszej karteczce użyłam kombinacji stempelka z tortem z tej kolekcji i tzw. Glitzers - naklejek, które mają całkowicie przezroczystą bazę, więc naklejone na dowolną bazę świetnie się z nią stapiają. W każdej kolekcji firmy Glitz pojawiają się Glitzersy. Brzeg pionowego pasa ozdobiłam motywem gałązek - dziurkacz Marthy Stewart Woodland Branch.


W drugiej kartce skomponowałam papier z motywem tortu - Hoopla Cake - z naklejkami tzw. Titles Cardstock Stickers oraz Glitzers. Stempelek z ciastem znów świetnie mi się komponował z całością. A ponieważ mój mały jubilat kończył właśnie dwa latka, więc nie mogło zabraknąć naklejki z cyferką dwa.

Tusia

Materiały użyte do wykonania powyższych karteczek to:






2 komentarze:

Zielonooka pisze...

jeeeeeeeeeeeee i ta pierwsza jest moja:D i jeszcze raz bardzo dziękuję:*
w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsz:))

lilavati pisze...

cudne obie :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)