Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 15 lutego 2011

Old School - urok tamtych lat

ANAI_SIGGIE

Dziś chciałabym Wam zaprezentować notesik, który wykonałam na bazie kolekcji "Old School". Jak stara szkoła, to i dyskretny urok przeszłości. A jako, że mam aktualnie w domu fazę wyścigów samochodowych, to postanowiłam ozdobić ten notesik śliczną grafiką w tym temacie... ale o tym za chwilkę :)


Notes powstał na bazie gotowego notesu w rozmiarze A6, z którego oderwałam okładkę i zrobiłam swoją własną z brązowej ekologicznej tekturki i scrapowych materiałów. Tym razem nie użyłam zbyt wielu typowych dla siebie błyskotek, jedynie kwiatek mieni się pięknie Glimmer Mistem w kolorze "Tiger Lily".

Wspomnianą już grafikę wydrukowałam za pomocą drukarki laserowej, a następnie przetransferowałam na "Sticky Back Canvas", które kusiły mnie od dawna, a po niedawnych pracach koleżanek z zespołu wiedziałam już, że dłużej nie zdołam się im oprzeć :)


Dodatkowe ozdoby to kawałek materiałowej taśmy "Hudson Valley - Gaffer Tape" i rubonsy "Hudson Valley - Rubbings Coleur" - jak widać mieszanie różnych kolekcji może dawać całkiem przyjemne dla oka efekty.


Anai

A oto produkty użyte przez Anai, dostępne w sklepie scrapki.pl:









3 komentarze:

Bligu pisze...

Notes wygląda wspaniale! Świetna grafika! Bardzo mi się podoba.

Karola Witczak pisze...

Cudny notes!! Kochana, koniecznie pokaż w którymś JOS-ie transferowanie :)) Ja drukuję na płótnie ale czy da się na sticky?

anai.pl pisze...

Bligu - dziękuję :)
Karola, na Sticky Back Canvas na pewno da się drukować drukarką atramentową. laserową bałabym się spróbować ze względu na klej. zresztą na chropowatych powierzchniach laser zazwyczaj gorzej się sprawdza. ale atramentówką da się na pewno :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)