Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 21 kwietnia 2011

For The Record - wspomnienie lata

TUSIA_SIGGIE

Gdy pierwszy raz spojrzałam na kolekcję For The Record firmy Echo Park Paper, pomyślałam - nadaje się idealnie do tworzenia art-journala! Ale gdy przyjrzałam się jej bliżej, odkryłam także inne jej zastosowania :) Dziś pokażę Wam scrap - męski, ale letni :)


Bardzo polubiłam papiery w drobne wzorki, które z upodobaniem ostatnio stosuję jako tła. Ponieważ wzorki na tym papierze są dość intensywne, miejscami rozbieliłam je farbą akrylową - białym Paint Dabberem. Z jednego z papierów wycięłam okrągłe wzory, trochę przypominające kwiaty, ale w tak delikatnych kolorach, że w najmniejszym stopniu nie zakłócają moim zdaniem "męskości" tego scrapa - za to na pewno odzwierciedlają letni klimat, w jakim zostało wykonane zdjęcie. Okrągłe elementy powielają się w guzikach, wyciętych z papieru małych kółeczkach i kółkach namalowanych farbą.


Ponieważ ubóstwiam wszelkiego typu taśmy, coraz trudniej mi się od nich uwolnić - w tym layoucie także ich użyłam. Zwróćcie uwagę jak dzięki swojej półprzejrzystości fantastycznie wtapia się w tło taśma Tissue Tape Tima Holtza. Bardzo podobnie zachowuje się taśma Lille 7gypsies, choć jest minimalnie grubsza od Tissue Tape.


Moim ukochanym dziurkaczem ostatnio jest Round Binding EK Succes - na pewno jeszcze nie raz zobaczycie go w moich pracach :)

Papiery z serii For The Record świetnie nadają się do dokumentowania wszelkiego rodzaju wspomnień - nie są słodkie, ani też surowe. Bardzo uniwersalne, co pokażę już wkrótce na innym przykładzie :)

Tusia

A oto materiały użyte do wykonania powyższej pracy, dostępne w sklepie scrapki.pl:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)