Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 5 kwietnia 2011

Zestaw ZAKOCHANY PARYŻ - scrap

TUSIA_SIGGIE

Dziś pokażę Wam jeden ze scrapów, który przygotowałam z zestawu ZAKOCHANY PARYŻ. Powiem Wam w sekrecie, że w sklepie zostały już tylko dwie sztuki tego zestawu...

Scrap, w którym główną rolę gra moja córka, to scrap zimowy - delikatny, rozbielony, śnieżny.


Jednym z wykorzystanych przeze mnie w tym scrapie elementów jest.... opakowanie po rubonsach i pasek od papierów - absolutny recycling :) Ale obydwa elementy idealnie pasowały mi do całokształtu mojej wizji. Zima na papierze została pogłębiona dzięki użyciu niebieskiego Glimmer Mista. Zachciało mi się na wiosnę poczynić zimowy scrap - ale ten zestaw jest tak wszechstronny, że nawet taka sztuka mi się udała :)

A w zanadrzu mam jeszcze jeden - absolutnie wiosenny, dziewczęcy i wesoły :) Ale to dopiero za jakiś czas :) 

Zachęcam do pracy z zestawem ZAKOCHANY PARYŻ - jest naprawdę super.

Zestaw ZAKOCHANY PARYŻ wygrała wczoraj jedna z naszych użytkowniczek na Facebooku - warto jest śledzić nas także tam, bo pojawiają się tam czasem całkowicie niezależne konkursy.

Tusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)