Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 5 maja 2011

Wyniki trzeciej edycji zabawy w liftowanie

Dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie - Wasze prace są fantastyczne! Wszystkie drzewka są naprawdę piękne. Ale jak zawsze, nagroda może być tylko jedna. I tę nagrodę, czyli bon do realizacji w sklepie na 50 zł  zgodnie z głosowaniem całego DT otrzymuje:

Jaśminowasia.

A oto praca Jaśminowasi:


Gratulujemy serdecznie!

A na kolejną odsłonę zabawy zapraszamy już za pięć dni. Tym razem liftowana będzie moja praca :) Jestem bardzo ciekawa i interpretacji koleżanek z DT i Waszych liftów :)

Pozdrawiam cieplutko
Tusia

8 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

Gratuluję! Praca jest niezwykła!!!

Unknown pisze...

Naprawdę piękna praca. Gratuluję.

jola_zola pisze...

ale sie cieszę:)
Jaśminowasia była moją faworytką w tym liftowaniu...
a od dawna jest dla mnie wielką inspiracją, kuźnią pomysłów i motorem, który skierował i napędził moje tworzenie w stronę scrapowania:):):)

Catherine SIWCZAK pisze...

Very soft ! Cute !
Catherine

Marta - Martenka pisze...

Piękna!
Gratuluję :)

Madzioza pisze...

Ja również gratuluję! Przepiękny obrazek!

.:jaśminowasia:. pisze...

bardzo dziękuję też tutaj :)

Olga Gorchichko pisze...

rewelacyjna praca!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)