Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 czerwca 2011

w fioletach i mięcie

TUSIA_SIGGIE


Na zakończenie roku przedszkolnego u mojej córki postanowiłam przygotować drobne upominki dla wszystkich pięciu Pań przedszkolanek, które zajmują się Różą. Jednym z zestawów będzie notes i kartka z wykorzystaniem papierów ILS z najnowszej kolekcji MINT.


Do zaakcentowania wszystkich brzegów użyłam fioletowego Paint Dabbera, który nakładam bezpośrednio z buteleczki, która posiada świetny aplikator. Praca z Paint Dabberami jest bardzo czysta i szybka, a sama farba bardzo szybko schnie. Tym samym kolorem pomalowałam jeden z drewnianych elementów ozdobnych na froncie notesu oraz skrzydła motyli na kartce.


Motylki wycięłam maszynką Big Shot i wykrojnikami motylkowymi Sizzixa. Tło kartki wzbogaciłam Glimmer Mistem - papier, z którego wykroiłam motyle, potraktowałam jak maskę.


Całość jest utrzymana w fioletach i mięcie - kolorach kolekcji Mint ILS. Notes zbindowałam oczywiście za pomocą Bind-It-All firmy Zutter. Wszystkie użyte materiały przedstawione są poniżej.

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)