Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 6 sierpnia 2011

Emma's Shoppe - albumik

BETIK_SIGGIE

Dawno, dawno temu, pewnego listopadowego poranka, udało mi się uchwycić w kadrze cudowną chwilę... Moja czteroletnia wówczas córka czytała swojemu młodszemu (dwuletniemu) bratu książeczkę. Znała jej treść na pamięć i z wielką dokładnością przy owym zajęciu pokazywała mu, w którym miejscu czyta. Nawet kiedy o tym piszę, uśmiecham się do siebie na samo wspomnienie o tym:) Te właśnie zdjęcia znalazły się w albumiku, którym chcę się z wami dziś podzielić w ramach inspiracji. 


Zdjęcia oprawiłam cudowną kolekcją Crate Paper Emma's Shoppe, która totalnie zawładnęła moim sercem. Ma co prawda mocniejsze nasycenie kolorów (osobiście wolę bardziej pastelowe oblicze barw), ale przy pomocy gesso udało mi się je dostosować do moich preferencji:)




Nie ma w nim zbyt wielu ozdób bo sam papier jest już w sobie bardzo dekoracyjny przez całe mnóstwo różnorakich wzorów... Dodatkowo w każdą stronę został wkomponowany mały die cut wycięty z tego arkusza. Warto go mieć w swoich zapasach bo można go wykorzystać na wiele sposobów, posiada wzory bardzo dziecięce jak i w stylu vintage co skrzętnie wykorzystałam w swoich innych pracach z tą kolekcją. Można je użyć do zrobienia opisu (wewnętrzna strona okładki w moim albumiku temu własnie służy) jak i wykorzystać jako motyw w kartce itp... zastosowań jest naprawdę wiele. 


Oprócz nich znaleźć tu można naklejki i bordery z tej samej kolekcji, odrobinę białej koronki i kilka tekturowych chipboardów z kolekcji Crate Paper Restoration, z którą kiedyś też miałam przyjemność pracować. 



To wszystko. Jak udało mi się to wszystko poskładać w całość zobaczcie na poniższych zdjęciach.

Betik

2 komentarze:

hania739 pisze...

Piękną zrobiłaś oprawę do równie pięknych wspomnień:)) Kolorki idealne dla dziecięcych prac.

Karola Witczak pisze...

Przepiękny albumik, pomysł z gesso - pierwszorzędny, dla takich pastelowców jak my dwie ;D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)