Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 30 sierpnia 2011

Rowerowy layout

MIRABEEL_SIGGIE


Tego lata, mój syn Bartek uczył się jeździć na rowerze, nie byłabym sobą gdybym tego nie uwieczniła na zdjęciach - mam ich oczywiście całe mnóstwo:) Uwiecznianie takich chwil jest dla mnie bardzo ważne, później oglądając albumy wspólnie z dziećmi wspominamy minione czasy, które właściwie już zostały przez nich zapomniane.


Wyblakłe zdjęcie podkreśliłam kolorami które kojarzą nam się z latem, są ciepłe, wesołe ale nie krzykliwe. Do tego niewiele dodatków z różnych kolekcji np: Echo Park Papers, October Afternoon oraz Crate paper.



Oczywiście i tym razem nie rozstałam się z czarnym pisakiem ;)
Mirabeel

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

Karmeleiro pisze...

śweitny, pozytywny, kolorowy rowerowy scrap!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)