Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 23 września 2011

Authentique - Today is your day

ANAI_SIGGIE

Niedawno trafiły w moje ręce dwie kolekcje firmy Authentique - różowa "Uncommon" i błękitna "Journey". Ponieważ po raz pierwszy miałam styczność z produktami tej firmy spieszę donieść - papiery są cudowne! Mają delikatną fakturę, ciekawe wzory, stonowane kolory i delikatne przetarcia Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wymieszała obu kolekcji doprawiłam je też odrobiną Primy i tak powstał ten oto scrap:


W każdej z kolekcji znajdują się 3 różne arkusze elementów kartonowych z pasującymi kolorystycznie do papierów etykietami, napisami, borderami. Jeden z nich z napisem "Today is your day" zainspirował mnie do użycia tego właśnie zdjęcia - rzut świeżo umalowanego oka do lusterka w dniu ślubu. Nasza rocznica ślubu zbliża się wielkimi krokami, więc ten scrap był bardzo przyjemną okazją do powrotu do tych zdjęć 


Wycinane kwiaty są zawsze wdzięczną ozdobą scrapowych prac, a dzięki dodatkowemu podklejeniu ich kosteczkami 3d mogą stać się elementem przestrzennym Róże z papieru "Unique" kompletnie mnie zauroczyły. 


 Koła i motyle to jedne z moich ulubionych motywów Wykorzystany tutaj motyl pochodzi z kolekcji "Printery", podobnie jak jeden z tagów nad zdjęciem. Dzięki temu dodałam do tej słodkiej błękitno-różowej kolorystyki odrobinę ciemniejszych akcentów.


Do efektownego zawijasa na bazowym papierze postanowiłam dodać materiałowe "pnącza" - w tym celu wykorzystałam resist canvas z kolekcji "Romantique" i pokolorowałam je glimmer mistami. Prawda, że ciekawy efekt? Pierwszy kontakt z tymi papierami zdecydowanie oceniam na plus. Natychmiast po skończeniu scrapa, zabrałam się za robienie z nich kartki, ale o tym napiszę następnym razem.
Anai

A oto użyte przez Anai materiały:

1 komentarz:

Kasia Udalska pisze...

Przepiękny scrap!! Wspaniale połączyłaś ze sobą te kolekcje!
Ja mam kolekcję Journey w kolekcji zeszytowej i jestem zachwycona tymi wszystkimi niebieskościami :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)