Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 30 października 2011

Elise Rebel - energetyczna kartka

ANAI_SIGGIE

Muszę przyznać, że stosunek do mojej własnej kolekcji mam wyjątkowo emocjonalny. Za każdym razem podchodzę do niej z pewną dozą niedowierzania.  Niby się znamy z tymi papierami całkiem nieźle, a jednak wciąż odrobinę mnie onieśmielają. Kiedy robiłam kartkę z okazji urodzin jednej z najbliższych mi koleżanek, z którą znam się prawie tak długo, jak chodzę po tym świecie, nie wyobrażałam sobie użyć innej kolekcji.  To pierwsza kartka, którą z niej zrobiłam i muszę to napisać - pracowało mi się świetnie, papiery spełniły swoją rolę i doskonale sprawdziły się w roli mniejszych kawałków. Pięknie się postarzają, pięknie tuszują i pięknie ze sobą współgrają.


Bazą kartki jest chyba najdelikatniejszy papier w kolekcji (jeden z moich ulubionych) - czyli szaro-damaskowa strona papieru "Sensitive". Projektując go myślałam właśnie o takich okazjach - o delikatnych kartkach, zaproszeniach, nawet albumach ślubnych i nie tylko. Drobne białe wzory na szarym tle kojarzą mi się z delikatnością i elegancją, a dodatkowo idealnie się sprawdzają w roli tła - eksponując wszystkie dodatkowe kolory.


Przy tworzeniu kartki inspirowałam się mapką z bloga Cardabilities, która idealnie mi tu zagrała w wersji obróconej Paski papierów postarzyłam, przybrudziłam szarym tuszem, obszyłam na maszynie i warstwowo przykleiłam nadając kartce odrobinę faktury i przestrzenności.



 Główny akcent kartki to jedna z ozdobnych naklejek, którą nakleiłam na większe koła wycięte wykrojnikami Spellbinders. Do tego odpowiedni do okazji napis, trochę perełek w płynie dla ozdoby i kartka gotowa.



Starałam się wyeksponować wszystkie 5 kolorów przewijających się w tej kolekcji, aby pokazać Wam, że mimo ich intensywności można je całkiem zgrabnie ze sobą mieszać, a łączenie ich z innymi kolekcjami (a przecież zawsze Was namawiam do takich eksperymentów!) otworzy mnóstwo całkiem nowych możliwości.  Mam nadzieję, że zgodzicie się ze mną - taka energetyczna kartka może być jak promyk słońca w te zimne i szare jesienne dni... Czyż nie tego właśnie nam teraz trzeba?
Anai

A oto użyte materiały, dostępne w sklepie scrapki.pl:

7 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

cuuuuuuuudna!

kobens pisze...

Ale pięknie soczysta!

Bellaidea pisze...

Uwielbiam takie mixy !

Karkakg pisze...

świetna, bardzo mi się podoba!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudowna. Tak bardzo energetyczna!

IWA pisze...

Ale pięknie się prezentuje! Cudne ożeźwiające kolory!

Cartadea pisze...

przepiękna kartka i rewelacyjny mix papierów!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)