Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 8 grudnia 2011

Magiczno-mediowy tag

ANAI_SIGGIE

Moja dzisiejsza praca to w ogromnej mierze praca z mediami. Za każdym razem, gdy zaczynam zabawę z maskami, tuszami, Glimmer Mistami, to mam wrażenie, że jest w tym cząstka magii :D Od zawsze uwielbiam błyskotki, brokaty, lśniące wykończenia. Najlepiej w połączeniu z surowością i niedoskonałością. W ten sposób powstaje efekt glamour, ale nie kiczowaty.



Bazą mojego taga jest wycięty za pomocą wykrojnika TAG & BOOKPLATE papier akwarelowy, który najpierw zabarwiłam kilkoma odcieniami czerwonych i różowych tuszy Distress, a następnie zabarwiłam Glimmer Mistami częściowo zasłaniając taga maskami Prima. Takie rozwiązanie daje nam lekko rozmyte brzegi masek - bardzo magiczne prawda? 



Podobnie mediowe są kwiaty - białe kwiaty pokryłam pękającą farbką, a następnie spryskałam Glimmer Mistem i zabezpieczyłam cudownym Glimmer Glam, który działa jak błyszczący lakier z masą brokatowych drobinek różnej wielkości. 


Kształt manekina to Resist Canvas pokryte dwoma przenikającymi się kolorami Glimmer Mistów (mój patent na oszczędne barwienie elementów przedstawiałam w listopadowym odcinku "Jak one scrapują"), a skrzydełko z beermaty barwiłam bardzo podobnie - najpierw lekkie tuszowanie brzegów, potem nadanie koloru za pomocą Glimmer Mista, nutkowy stempel odbity tuszem StazOn, a na koniec Glimmer Glam. Magiczno-mediowy tag wisi na tablicy nad moim scrapowym biurkiem i przypomina mi codziennie o tym, co w scrapowaniu kocham najbardziej - eksperymenty, media, kolory i duuuuużo blasku.

Anai

A oto użyte produkty:

2 komentarze:

Unknown pisze...

Jest cudny!

Paola pisze...

efekt niesamowity!!!:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)