Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 18 grudnia 2011

mediowo, wykrojnikowo, świątecznie

TUSIA_SIGGIE

Jako wielbicielka mediów, czuję się w swoim żywiole, gdy mogę nie używać scrapbookingowych papierów :) Kartki, które za chwilę Wam pokażę, zostały przygotowane głównie za pomocą mediów i wykrojników :)


W kartkach wycięłam frontową stronę wykrojnikiem brzegowym Distressed Doily - Sizzix, a następnie pokolorowałam bazę kartkową mediami - głównie Distress Stain z dodatkiem Perfect Pearl Mist.W powyższej kartce złoty kolor gwiazdki i centrum rozetki uzyskałam złotym Dabberem, którego używam bardzo często także do wykańczania krawędzi. Rozetka jest wycięta za pomocą Mini Paper Rosette - Sizzix.


Kółeczka, które ułożyłam warstwowo, wycinałam wykrojnikami: Marianne, Nellie Snellen i Spellbinders. Użyłam też stempla z kolekcji My Mind's Eye Lost&Found Christmas a czerwień kółeczka uzyskałam tuszem Distress w kolorze Fored Brick. Listki ostrokrzewu to także wykrojnik - Sizzix Mini Pine Tree & Holly


Ta kartka jest bardzo podobna, ale dodatkowo umieściłam na niej przepiękną szyszkę, którą można wyciąć wykrojnikiem Sizzix. Czy wiecie, że tym samym wykrojnikiem można zrobić także przepiękne róże w stylu shabby?


Na niektórych kartkach użyłam także pięknych tekturowych elementów Prima z kolekcji North Country.

Uwielbiam możliwości, jakie daje posługiwanie się mediami - mam ich trzy szuflady i właściwie nie ma pracy, w której bym ich nie używała :) Nawet kartki świąteczne im się nie oparły :) Mam nadzieję, że pokazałam nowe oblicze kartek :)

Tusia

A oto użyte materiały:

3 komentarze:

Magda Łuczak Art pisze...

Piękne!!!

A pisze...

Pierwsza jest cudowna, ale pozostałym też niczego nie brakuje :) Pozdrawiam!

Zielonooka pisze...

ta cudowna jest moja:P;)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)