Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 8 marca 2012

Dear Lizzy Neapolitan - spring day

TUSIA_SIGGIE

Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami - i u mnie dziś wiosennie :) Zdjęcie zrobione zostało prawie dokładnie rok temu - także wiosną :) Scrap został w całości wykonany z kolekcji American Crafts - Dear Lizzy Neapolitan.


Prócz papierów użyłam alfabetu, chipboardów i naklejek, a motylki wycięłam wykrojnikiem Sizzix Mini Butterlies. Dodałam przeszycia i scrap gotowy :)
Tusia

A oto użyte materiały:

2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

świetny scrap, i to w różach? :)) a zdjęcie rozczulające, jakoś zawsze rozczula mnie widok tatusia z dzieckiem :D

fasoolka pisze...

Cudny!!!!!! :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)