Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 22 kwietnia 2012

Follow Your Heart - dziecięce kartki

ANAI_SIGGIE

Kolekcje firmy My Mind's Eye uwielbiają chyba wszystkie scraperki. Ze mną na czele. Nie inaczej jest z kolekcją "Follow Your Heart" dostępną w dwóch wersjach kolorystycznych - różowej "Be Happy" i niebieskiej "Be Amazing". Kolekcja ta pełna jest delikatności, radości, pięknych pastelowych kolorów. Jestem nią absolutnie zachwycona. 
Dziś jednak chciałabym Wam pokazać, że nadaje się ona nie tylko do romantycznych, kobiecych prac, ale też idealnie spełniła się w roli kolekcji dziecięcej.
Akurat ostatnio miałam do wykonania dwie kartki związane z narodzinami malutkich dzieciaczków. Postanowiłam więc połączyć papiery MME z digi stempelkami kolorowanymi akwarelami... z efektów jestem bardzo zadowolona.




Jak widać w roli koloru chłopięcego pięknie sprawdził się kolor delikatnej zieleni. Dziewczęcy róż z kolei ma delikatnie ciepły odcień, dzięki czemu wygląda bardziej elegancko i oryginalnie.


Ponieważ lubię na kartkach warstwy, nakładające się skrawki papierów, delikatne akcenty - wykorzystałam tez papiery, z których można wycinać elementy - polaroidowe ramki z papieru Adorable i pomniejszone wzory z papieru Honey Pink (w tym przypadku z "plastrów miodu" wycięłam dziurkaczem kółka, które są mniej kanciaste i wydały mi się bardziej odpowiednim kształtem na kartki niemowlęce).


Z kolei rozetkowe kwiatuszki wycięłam wykrojnikiem Mini Paper Rosette z pasiastej strony papieru "Never Forget" - dzięki temu mogłam dobrać paski w kolorach odpowiednich zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki.


Do tego trochę lekkiego tuszowania brzegów, przeszycia, delikatne poszarpanie brzegów papieru, piankowa taśma klejąca oraz oczywiście perełki - kartki gotowe. Kartki te nie są jakoś bardzo skomplikowane, ale wydaje mi się, że są po prostu słodkie i odpowiednie do okazji A jak Wam się podobają?

Anai

A oto użyte produkty:

1 komentarz:

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Słodkie, urocze, piękne:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)