Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Follow Your Heart - LO

ANAI_SIGGIE

Pisałam Wam już o tym, jak bardzo zachwyca mnie kolekcja "Follow Your Heart" firmy My Mind's Eye. Dziś chciałabym Wam przedstawić scrapa, którego wykonałam na niej niedawno, a wspomnieć trzeba, że część z tych papierów jest wprost stworzona do scrapów właśnie. Mają delikatne ozdobne wzory przy brzegach, które stanowią ozdobę same w sobie i ułatwiają rozplanowanie kompozycji Wystarczy dobrać zdjęcie, trochę dodatków, poukładać trochę warstw i praca gotowa.


Moja kompozycja jest jakby przedłużeniem ozdobnego koronkowego elementu po lewej stronie papieru - dzięki temu tworzy się pewien ciąg, pewna całość To akurat mój pomysł na ten papier, ale jestem pewna, że każdy z Was może stworzyć własną kompozycję według tego, co komu w duszy gra.



Oprócz wyraźnych ozdobnych wzorów na papierze "Follow" są także delikatniejsze małe ozdobniki. Natomiast ja od siebie dodałam też delikatne szare kółka, które powstały przy współpracy tuszu Distress z maską "Cosmic Baubles". Wykorzystałam także "plastry miodu" z papieru "Honey Pink" - wycięłam je, brzegi lekko przetarłam białą farbą, a następnie podkleiłam je piankową taśmą. Dzięki temu mam na scrapie dodatkowe ozdobne elementy z pomniejszonymi wzorami z tej kolekcji oraz efekt, który uwielbiam - warstwy.


W kolekcjach MME uwielbiam nie tylko cudowne papiery, ale też wysokiej jakości dodatki - ćwieki, guziki, kartonowe elementy - wszystko to pięknie się uzupełnia i pozwala na stworzenie wielowarstwowych układów. Ale ponieważ uwielbiam mieszać różne kolekcje musiałam też dodać coś od siebie - chipboardy i naklejkę z kolekcji "All I Ever" Projektując je miałam w planach wykorzystywać je w przeróżnych kombinacjach i z zadowoleniem stwierdzam, że plan ten sprawdza się znakomicie.


Kartonowe elementy mogą bardzo uatrakcyjnić pracę - są grube, wytrzymałe, można je rwać na mniejsze kawałki, naklejać na siebie, barwić... Słowem dodają pracy fajnego smaku - zwłaszcza jeśli podobnie jak ja lubicie kiedy na pracy coś się dzieje - tu coś odstaje, tam się chowa, praca staje się lekko przestrzenna i przez to ciekawsza.


Na koniec garść dodatków - listki, wijący się między poszczególnymi elementami sznurek, garść perełek w płynie (nie potrafię już scrapować bez nich ) i kolejny scrap do kolekcji gotowy.

Anai

A oto użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)