Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 24 czerwca 2012

Prima - co wydaje się być końcem...

TUSIA_SIGGIE

Są czasem okazje, na które nawet ja przygotowuję kartki. Najchętniej wykorzystuję formę taga - jest uniwersalna, pasuje na wiele okazji i daje się przyjemnie zagospodarować. Okazją, z jakiej przygotowałam poniższy tag, była rocznica ślubu.



Jak zobaczycie na poniższym zdjęciu, jednym z elementów taga jest przezroczysta folia acetatowa, wycięta okrągłym wykrojnikiem i ostemplowana czarnym tuszem StazOn jednym ze stempli z kolekcji Dylusions


Pod spodem umieściłam duży chipboard z ptaszkami z kolekcji Fairy Belle.


Całość ukwieciłam kwiatuszkami Primy, a także rozetką wyciętą wykrojnikiem Sizzixa. Na wierzchu przykleiłam kółeczko wycięte z jednego z papierów Prima Songbird, które pokryłam bezbarwnym UTEE dla epoksydowego efektu.


Całości dopełnia siermiężny, szary sznurek, w połączeniu z koronką i pastelową, metalową zawieszką z ptaszkiem.


Polecam w takich przestrzennych konstrukcjach mocowanie kwiatów klejem na gorąco - klej zasycha prawie natychmiast i utrzymuje wszystko na miejscu - nie ma ryzyka, że coś się oderwie.

Tusia
A oto użyte produkty:

3 komentarze:

Ala M. pisze...

jak romantycznie! tag jest prześliczny i niezwykle szykowny

fafarfalla pisze...

bardzo ładna, taka wiosenna i pogodna. a co do przyklejania kwiatków, to się stuprocentowo zgadzam :)
i serdecznie pozdrawiam :)

Unknown pisze...

śliczne to jest - bardzo dużo różności a ja to uwielbiammmm, sama nie potrafię jakoś tak wielu użyć pięknych przydasi w jednej pracy i nie wychodzi mi nigdy takie cudo jak tu.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)