Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 24 lipca 2012

Art-Journal w fioletach

MAMUTA_SIGGIE1

Często przygotowuję art-journale dla innych osób, a sama żurnaluję zwykle w zeszycie. Dlatego gdy znalazłam ostatnio odrobinę czasu postanowiłam przygotować art-journal tylko dla siebie.


Bazę okładki z tektury modelarskiej wykleiłam ścinkami papierów, a następnie pokryłam pastą strukturalną. Kolejnym krokiem było nałożenie medium żelowego przez maskę Dylusions. Uzyskałam efekt jakby strona wyklejona była folią bąbelkową. 



"Bąbelki" uwidoczniły się szczególnie, gdy okładkę pokrytą kolejną warstwą pasty strukturalnej i gessa podkolorowałam Glimmer Mistami i farbami. Za jej ozdobę posłużyły mi głównie kwiatki Prima i przepiękne literki AmericanCrafts.

Czekoczyna

A oto użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)