Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 21 lipca 2012

Teresa Collins - Album dla Jasia

ZIELONOOKA_SIGGIE

To mój pierwszy scrapowy album, który powstał w oka mgnieniu (nie miałam zbyt wiele czasu na myślenie). Kolekcja - Teresy Collins -Everyday Moments do tego stopnia mnie zauroczyła, że musiałam ją mieć. Długo w pudełku nie czekała, szybko poszła pod ostrze trymera i od razu wiedziałam co z niej zrobię. Papiery układały się same, strona po stronie powstawała w błyskawicznym tempie - ta kolekcja stworzona była dla mnie.







Tak powstał album dla Jasia, prosty ale w pięknych nasyconych kolorach. Z małą ilością dodatków ale w piękne wzorzyste strony.











 Papiery są idealne, mają wspaniałą fakturę, kolory i odpowiednią, jak dla mnie, gramaturę (nieodpowiednią dla dziurkaczy ale idealną dla wykrojników;)). Jeśli sięgnięcie po tę kolekcję, to z pewnością nie będziecie żałować - polecam:)).

Zielonooka
A oto użyte materiały:

2 komentarze:

jola_zola pisze...

przepiękny...

Visell pisze...

Piękna ta kolekcja i album, oczywiście także.
Brakuje mi żółtych papierów, a te nadawałyby się znakomicie:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)