Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 17 sierpnia 2012

7 gypsies - LO z Trousseau

MAMUTA_SIGGIE1

Najnowsza kolekcja 7Gypsies Trousseau urzekła mnie od pierwszego momentu, gdy ją zobaczyłam. Misterne wzory, vintage'owe kolory, przetarte detale, kolażowe projekty - cóż lepszego mogłoby mnie spotkać? :) Stworzyłam LO, chcąc pokazać Wam jak wielki potencjał drzemie w tych papierach.


Layout opowiada o ogrodzie mojego pradziadka, z którego w domowych archiwum mamy wiele wyjątkowych i niepowtarzalnych zdjęć. Jednak wszystkie są w sepii, dlatego pomyślałam, że oprawa jednej z tych fotografii musi oddawać ogrodowe nasycone barwy. Oprócz tego sama kolekcja podpowiedziała mi to połączenie kolorów.



Papiery bardzo mnie zainspirowały. Mnóstwo drobnych elementów, które można powycinać z arkuszy pomogły stworzyć mi bogatą i warstwową kompozycję. Dodałam również kawałki papieru ze starszej tęczowej kolekcji 7gypsies "Victoria - Pandora". Kolekcje ten marki mają to do siebie, że ich papiery zawsze do siebie znakomicie pasują. Swoją pracę chciałam trochę ukwiecić, ale niestety zauważyłam, że nie mam już żadnego warstwowego kwiatka w kolorze, który potrzebuję. Dlatego postanowiłam stworzyć go sama z płaskich kwiatów z kolekcji Prima Almanac. Środek to fragmenty gałązek Petaloo Canterbury, który są jednym z moich ulubionych dodatków. Są białe, więc bardzo uniwersalne. Można kolorować je sprejami, farbkami lub glimmer mistami.  Na koniec odrobina mediów, journaling i praca gotowa.

Czekoczyna

Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)