Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 21 sierpnia 2012

Color Conspiracy w duecie z My Mind's Eye - LO Blessed

ANAI_SIGGIE

Muszę się Wam do czegoś przyznać  Niektóre pomysły dojrzewają w mojej głowie bardzo długo. Podobnie zdjęcia muszą zazwyczaj odleżeć swoje, by nagle okazały się idealnymi, do jakiegoś scrapa. Zdarza się, że robię zdjęcia i w ogóle do nich nie zaglądam przez dłuższy czas… I tak było w tym przypadku – Kajo na zdjęciu jeszcze w brzuchu mamy, a tak naprawdę od ładnych kilku miesięcy już na wolności  Ale tak bardzo lubię to zdjęcie i tak bardzo pasowało mi do wybranej kolorystki, że zwyczajnie
nie mogłam się powstrzymać



Jak widzicie – scrap jest lekko bałaganiarski. Kompozycja jest lekka, przestrzenna i pozornie nieuporządkowana, a "drewniane" tło idealnie sprawdza się jako baza – jest neutralne, ale nie nudne.



Bazę firmy Color Conspiracy połączyłam głównie z dodatkami z kolekcji "Nostalgia" MME. Skrawki papierów, chipoboardy wszystko w lekko zażółconym retro retro klimacie. Dodałam też trochę niedbale odbitych czarnym StazOn-em stempli tu i ówdzie – dla dodania pracy kontrastu.


Naklejki-alfabety kupuję zawsze chętnie. Lubię mieć je pod ręką, mieszać ze sobą. Jeśli dodatkowo sa wypukłe, albo mają jakąś fakturę (jak te z Primy), to w ogóle jestem w siódmym niebie. Jak widać – aby dodatkowo podkreślić lekki i zabawny charakter scrapa nie odmówiłam sobie też odrobiny bazgrołów nakreślonych czarnym cienkopisem  Tu w roli głównej bardzo sympatyczny SMASH - Black Sticks.


Chlapnięcia turkusowym Glimmer Mistem, trochę kropeczek z  różowej farbki akrylowej, biało-granatowy sznurek – to tylko szczegóły, drobiazgi, a przecież każdy z nich odgrywa w pracy swoją rolę. Bardzo lubię taką zabawę – mieszanie różnych faktur, odcieni, barw. Dodatki wcale nie muszę kolorystycznie nawiązywać do użytych papierów czy zdjęć. Wręcz przeciwnie – mogą delikatnie je podkreślać.


I znów zbliżenie na warstwy. Pianka dystansowa jest moim bardzo bliskim przyjacielem jeśli chodzi o scrapowanie
Zwróćcie też uwagę, że mimo iż papiery nawiązują do klimatu retro i pełne są subtelnych przybrudzeń i przetarć oraz stonowanych kolorów, to jednak można je wykorzystać na wiele sposobów. Wydaje mi się, że całość jest dość nowoczesna, a dzięki tej delikatnej kolorystyce pięknie podkreśla urodę mojej prześlicznej modelki i bijący od niej blask :D

Użyte materiały:

1 komentarz:

Zanka pisze...

Fantastyczny scrap!!! Wszystko mi sie tu podoba, i to drewniane tlo i dobrane do niego papiery, czarne stemplowania, pastelowe kropeczki- a 'enjoy the journey' to idealna kropka nad 'i' :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)