Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 12 sierpnia 2012

ILS i 7 Dots Studio - scrap nie świąteczny

TUSIA_SIGGIE

W moje ręce wpadły dwie cudne kolekcje - Tis The Season ILS i Hopefully 7 Dots Studio. Nie wiedząc na którą się zdecydować, połączyłam je w jednym scrapie :) Tło to papier Tis The Season 05-06. Kolekcja jest teoretycznie świąteczna, ale w praktyce - niezwykle uniwersalna za sprawą geometrycznych wzorów i wspaniałej palety barw.


Pozostałe elementy pochodzą z kolekcji Hopefully - 7 Dots Studio. Użyłam też papierowych taśm i dwóch kwiatków Primy. Kolista kompozycja pod zdjęciem to efekt użycia maski Tattered Angels, gesso oraz Glimmer Mistów w kolorach Cupid oraz Key Lime Pie.

Mamy coraz więcej polskich producentów papierów i coraz więcej wspaniałych kolekcji nie ustępujących w niczym światowym producentom. Osobiście od początku mojej przygody ze scrapowaniem zawsze lubiłam papiery ILS i często ich używałam. Teraz również często używam produktów 7 Dots Studio i scrapowanie z tymi dwoma markami jest dla mnie prawdziwą przyjemnością :) Polecam gorąco.

Tusia

Oto użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)