Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 9 sierpnia 2012

Mediowy Art Journal

MAMUTA_SIGGIE1

Dziś chciałabym Wam pokazać moją pierwszą stronę w art-journalu, który postanowiłam uzupełniać codziennie przez 30 dni.



Za tło posłużyły mi moje ulubione papiery od 7Gypsies. Niesamowite wzory z kolekcji Camden są szalenie uniwersalne i zawsze dodają pracy uroku w stylu vintage. To papiery, o których myślę, że są absolutną podstawą w wyposażeniu każdej scraperki i zawsze gdy ich zapas mi się kurczy robię się niespokojna :) Wyklejone nimi tło pokryłam medium w żelu, gessem, pastą strukturalną i farbą akrylową w sprayu. Chaotyczną kompozycję ułożyłam z literek wyciętych wykrojnikiem Word Play.




Potem jeszcze odrobina koloru z pomocą Glimmer Mistów i czarny napis ułożony z alfabetu Prima. 

Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniu codziennego żurnalowania, a jego efektami na pewno jeszcze nie raz się z Wami podzielę.

Czekoczyna

A oto użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)