Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Trousseau 7 gypsies - kalendarz

CZEKO_SIGGIE1

Mój kalendarz to zawsze miejsce nie tylko do planowania, ale również do zapisywania pomysłów, myśli i innych spraw, które przychodzą do głowy i proszę o zapamiętanie. Mój kalendarz zawsze był brzydki, bo przecież szewc bez butów chodzi. Ostatnio jednak postanowiłam to zmienić i trochę go odświeżyć. I tak oto pokazuję Wam dziś mój "nowy" kalendarz, mimo że już połowa roku za nami.



Ponieważ nie jestem najlepsza w pracach precyzyjnych największym wyzwaniem było dla mnie oklejenie go papierem. Postanowiłam ułatwić sobie zadanie oklejając brzegi jedną z papierowych taśm 7gypsies ze starszej kolekcji. Dalej pomogły mi cieniutkie strony z bardzo starej książki. Po pierwszej dawce gesso przyszła kolej na najprzyjemniejsze, czyli ozdabianie. Postanowiłam posiłkować się papierami z najnowszej kolekcji 7gypsies Trousseau z dwóch powodów. Pierwszy i oczywisty to ich uroda i charakter. Drugi to gramatura, która sprawia że są dla mnie wciąż najlepszymi papierami scrapowymi do kolażowania.








Wspaniałe, vintage'owe wzory papierów z tej kolekcji i odrobina ulubionych kolorów Glimmer Mistów pomogły stworzyć mi kalendarz o którym zawsze myślałam. Wykończeniem były Fragments Rectangles przez które prześwitują piękne, "niemediowane" papiery. Przykleiłam je za pomocą Glossy Accents. Na koniec odrobina stemplowania, kilka kropelek czarnego tuszu i już mogę zapełniać swój kalendarz od nowa.

Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)