Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 26 września 2012

Dear Lizzy Neapolitan z wrzosami

ZIELONOOKA_SIGGIE

Do zrobienia tego LO zainspirował mnie tag z napisem lovely a reszta jakoś sama się napatoczyła:). Ta piękna, pastelowa kolekcja idealnie przypasowała mi do zdjęcia wrzosów, które niedawno zrobiłam.



LO powstało dość szybko - zazwyczaj siedzę nad scrapem 2 dni - a tu wystarczyła chwila by skomponować całość.



Ja jestem zadowolona z efektu a Wam jak się podoba??:)
Zielonooka

A oto użyte materiały:

3 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

Mmm, cudeńko :) wspaniała kolorystyka i podoba mi się ta centralizacja kompozycji :)

Ala M. pisze...

świeże spojrzenie na jesień, piękny i radosny scrap!

joasiah pisze...

lovely...:D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)