Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 28 września 2012

Zephyr - komplet ślubny

ANAI_SIGGIE
Wiadomo, że lato to sezon ślubny w pełni. W tym roku wykonywałam różne zlecenia w ramach ślubnych upominków, ale dziś chciałabym się z Wami podzielić zdjęciami ślubnego kompletu (album + kartka), który jest ciekawy o tyle, że jego kolorystyka nie jest typowo ślubna.


Głównym tematem jest tutaj przepiękna kolekcja "Zephyr". Znacie na pewno moje zamiłowanie do żywych kolorów - tym razem nawet ja czułam się lekko onieśmielona przez te kolekcję. Okazało się jednak, że wszystko pięknie ze sobą współgra, a papiery są ogromnie romantyczne.

Pełno tu delikatnych motywów - kwiaty, korony, przetarcia, ręczne pismo.




To taka kolekcja, która naprawdę nie potrzebuje wielu dodatków. Wystarczy kilka wyraźnych akcentów i odpowiednia kompozycja. Zwyczajnie - szkoda odwracać uwagę od tej kolekcji.
Dlatego właśnie zdecydowałam się na użycie jednego kwiatka, ale za to bardzo ozdobnego. Padło na kwiaty "Prima Emminence Collection - Vintage ze środkami". Jeden na albumie i jeden na kartce. Kwiaty te mają cudowną mięsistą fakturę, lekkie cieniowanie i delikatne pręciki w środku. Są naprawdę bardzo urocze.


Kartka jest idealnym uzupełnieniem albumu - te same papiery, podobny układ, kolorystyka i znów ozdobny kwiat.


Na obu przedmiotach dodałam moje ulubione "smaczki" - wyraźne przeszycia, delikatne kropelki (farbka akrylowa i liquid pearls) oraz delikatne listki z wykrojników. Pojawiły się także samoprzylepne półperełki - większe na kartce i mniejsze na albumie. Podkreślają one etykietki z imionami Młodej Pary.




Kolejnym istotnym elementem jest motyw serwetki z brzegowego wykrojnika "Distressed Doily" - wycięta w pięknym delikatnym papierze "Zephyr", który swą delikatną żółcią pięknie kontrastuje z błękitnym tłem, a jednocześnie stanowi ładne przejście do żywej pomarańczy, która jest najbardziej rzucającym się w oczy elementem w tym komplecie.


Jak się Wam podoba kolekcja "Zephyr" w takim romantycznym ślubnym wydaniu?

Zwróćcie uwagę, że połączona z bielą nabiera ona jeszcze bardziej szlachetnego wyglądu. Jeśli więc lubicie radosne, romantyczne wzory, ale boicie się zbyt żywych kolorów - zachęcam Was do poeksperymentowania z tą kolekcją. Ma ona w sobie naprawdę duży potencjał

Anai
A oto użyte materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)