Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 4 listopada 2012

Heyday - halo, halo

TUSIA_SIGGIE

Dziś chciałabym Wam pokazać kolejny scrap wykonany na papierach z kolekcji Heyday Studio Calico. Heyday jest przepięknym miksem ukochanych przeze mnie barw - pastelowego różu, wielu odcieni niebieskiego i beżu, z dodatkiem pomarańczu i żółci. Kolekcja ta daje duże możliwości kompozycyjne jeśli chodzi o kolory.

Poniżej wykorzystałam kombinację pastelowego różu, niebieskiego i beżu, odkładając na bok żółty i pomarańczowy. Romantyczne róże na papierze "tłowym" wspaniale podkreślają dziewczęcość tego scrapa. Uwielbiam róże - nawet moja córka ma tak na imię :)


Do scrapa użyłam głównie papierów. Dodałam do nich kilka przeszyć, literki alfabetu i elementy z zestawu Ephemera z kolekcji Heyday.


Naprawdę nie trzeba posiadać wielkiego arsenału dziurkaczy i rozmaitych ozdób, by scrapować.

Tusia

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

oshin pisze...

Piękny jest.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)