Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 23 grudnia 2012

Gościnna projektantka - Kasia Wowk

Zbliżają się Święta, ale ponieważ nie samymi Świętami człowiek żyje :) dla wszystkich, którzy mają ochotę na chwilę odskoczni od przygotowań, dziś swój projekt prezentuje Kasia Wowk - nasza Gościnna Projektantka, której praca zajęła pierwsze miejsce w listopadowej zabawie w liftowanie. Bazą jej notatnika jest przepiękna tkanina.


Nazywam się Kasia Wowk.
Jestem Ukrainką, mam 21 rok.
Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

Scrapbookingiem zajmuję się od 2010 roku.
Za punkt startu uważam pierwsze zrobione origami modułowe w kwietniu 2010 roku. Następnie modelowałam masę solną, a w sierpniu stworzyłam dla przyjaciólki pierwszą kartkę urodzinową. No a przed świętami Bożonarodzeniowymi oraz Sylwestrem miałam już sporo zamówień :) Tak to wszystko się zaczęło.
Teraz jest to moja pasja i na razie nawet nie wyobrażam życia bez niej.

Dzisiaj stworzyłam notatnik:



Pozdrawiam
Kasia Wowk


Użyte materiały:

1 komentarz:

EwaJ pisze...

Piękna praca, bardzo romantyczna. Gratuluję.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)