Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 7 grudnia 2012

LO - This makes me smile

CZEKO_SIGGIE1
Bardzo lubię śnieg, mróz i jednoczesne słońce. Bazą  w tej pracy jest przepiękny, fakturowany, spokojny papier z kolekcji "Now&Then". Również z niej pochodzą wszystkie dodatki i inne fragmenty papierów. Bardzo spodobały mi się die-cuty, na których postanowiłam ułożyć kompozycję. Pomogły mi również w tym Glimmer Misty, które nakładałam bardzo małymi porcjami, aby z łatwością panować nad rozlewającymi się kolorami.


A teraz szczerze: nienawidzę zimy, a pogoda o której pisałam sprawia, że się uśmiecham jedynie gdy mogę obserwować ją przez okno, w ciepłym sweterku i z kubeczkiem w dłoni. Ten scrap jest zatem o poszukiwaniu pozytywów w czymś co nieuniknione :)




Czekoczyna

Wykorzystałam:

2 komentarze:

Lejdi pisze...

Czeko, Ty wariacie :) podzielam miłość do zimy :/ praca pięęęękna!

piedra preciosa pisze...

Niesamowita praca Kasiu, uwielbiam te kolory!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)