Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 27 stycznia 2013

Classic Calico - Sepia bez obróbki


Zebrało mi się na wyzwanie. I to takie naprawdę dla mnie trudne. Postanowiłam zrobić monochromatyczną pracę, ale nie wybrałam żywej kolorystyki, którą lubię. Poszłam w kolory kolekcji Classic Calico ze Studio Calico. Każdy z tych papierów rewelacyjnie nadaje się na tło pracy, bo wzory są subtelne, a kolory bardzo neutralne. Ale okazało się, że można połączyć te wszystkie odsłony w jedną całość. Wzory naprawdę świetnie się ze sobą łączą. 


Kolekcja Classic Calico stanowi jakieś 90% tego LO. Nawet duży napis wycięłam z jednego z papierów. 

 

To jedne z najbardziej uniwersalnych papierów, z którymi zdarzyło mi się pracować. Niezależnie od tego, czy tworzycie prace romantyczne, czy bardzo nowoczesne i kipiące energią, ten zestaw wzorów będzie zawsze pasował.


Zabawne w tej pracy jest to, że całość wygląda jakbym zdjęcie zrobiła w sepii, choć na żywo efekt jest dokładnie ten sam :)
Pozdrawiam,
Lejdi

Wykorzystane materiały:



A my przy okazji składamy dziś autorce powyższej pracy, naszej niezastąpionej Lejdi, najserdeczniejsze urodzinowe życzenia :) Sto lat, sto lat!!! Niech Cię wena nigdy nie opuszcza, a dobry humor i uśmiech towarzyszą Ci każdego dnia! :)
Marta i DT Scrapki.pl

2 komentarze:

Maria pisze...

Amazing LO!!! :)

Lejdi pisze...

Hehe, dziękuję po stokroć za życzenia :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)