Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 23 stycznia 2013

Pink Paislee - My Sunshine


Uwielbiam scrapować zdjęcia mojej córci - dają mi okazję na wyrażenie siebie w dziewczęcej, delikatnej, trochę romantycznej formie. U siebie różu nie cierpię, ale w scrapach mojej córci lubię bardzo.



Przeważająca część materiałów, które wykorzystałam, to kolekcja Pink Paislee - Spring Jubilee. Jest połączeniem soczystej zieleni i słonecznej żółci, z pudrowym różem i lekkim błękitem. Jednakże można tak dobrać papiery i dodatki, żeby wyeksponować np. tylko dwa kolory (jak ja na tym scrapie) całkowicie rezygnując z dwóch pozostałych.


Zwróćcie uwagę, jak wspaniale tworzy się warstwy łącząc ze sobą papier, taśmy i rubonsy - te ostatnie, przez to, że są prześwitujące, nie przesłaniają całkowicie warstw leżących niżej, ale dodają fajnego smaczku.


A ponieważ za oknem zima w pełni, to chyba powoli włącza mi się tęsknota za wiosennymi kolorami. Wam też?
Tusia

A oto użyte materiały: 

2 komentarze:

Visell pisze...

Podziwiam twoje doświadczenie (i odwagę) w tworzeniu LO. Ile szczegółów można odnaleźć na scrapie! Uwielbiam Twój styl scrapowania:)

angel pisze...

Piękny wyszedł i bardzo dziewczęcy:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)