Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 5 lutego 2013

Podziękowania dla Tusi


Kochani,
dzisiaj będzie troszkę smutniejszy post. Nie jest miło rozstawać się z fajnymi osobami, nawet jeśli te osoby opuszczają "tylko" nasz Design Team. Przykro mi informować Was, że z udziału w naszym DT zrezygnowała Tusia.

TUSIA_SIGGIE

Rozumiem i szanuję jej decyzję, ma teraz wiele innych zajęć - czasami nie da się robić wszystkiego, co by się chciało, nawet kiedy ma się tyle pomysłów i zasobów energii co Ona :) Dziękuję Jej za stworzenie tego miejsca, za niesamowicie kreatywny wkład w jego istnienie, za wszystkie piękne prace, które tu pokazywała i za wielką pomoc, jaką okazała mi przy przejmowaniu sklepu scrapki.pl.
Trzymaj się cieplutko, Tusiu, i zaglądaj do nas koniecznie :)
Pozdrawiamy
Marta i reszta DT

4 komentarze:

Lejdi pisze...

szkoda wielka, ale na pewno wszyscy będą podglądać Twoje inspiracje w innych miejscach :) zaglądaj do nas!

Dziwolonk pisze...

Ale szkoda... Inspiruj nas Tusiu, skąd tylko możesz:) Ja dziękuję za wszystko co tutaj zrobiłaś, bo to kawał roboty i dużo dobrego dla scrapowego ludu;) Pozdrawiam!

Kasia Krzymińska pisze...

ja tu chlipię ale jednocześnie straaasznie cieszę się że nadal będę spotykać się z Tusią w innych miejscach. Buziaki kochana i dzięki za nieustające inspirowanie :*

Tusia Lech pisze...

Dziękuję bardzo :**

Marcie za ciepłe pożegnanie i świetną współpracę przy przekazywaniu sklepu.

Dziewczynom z DT za cudną współpracę na przestrzeni lat - zżyłam się z Wami ogromnie, co tu kryć. Jesteście wspaniałe i cieszę się ogromnie, ze mogłam z Wami współpracować.

Wszystkim fanom sklepu scrapki.pl dziękuję bardzo za lata okazywanej sympatii i nieustający entuzjazm, który w momentach przepracowania dodawał mi skrzydeł do dalszego działania.

Scrapki.pl to kawał mojego życia i serca - ale przekazałam je w dobre ręce. Będę teraz kibicować po cichu i trzymam kciuki za dalszy wspaniały rozwój.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)