Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 20 lutego 2013

Prima konkurs - dzień 2

I teraz już naprawdę walczymy o kolekcję Sunrise Sunset :) Przepraszam za falstart!

Dziewczyny, jesteście absolutnie wspaniałe :)
To rzeczywiście ciekawe, że inlinkz mimo ustawienia na 1 wejście "wpuścił" aż osiem osób. Ech, ta nowoczesna technika ;)
Jednak numer jeden może być tylko jeden - ArtIs - WIELKIE GRATULACJE :)
Proszę odezwij się na mail marta@scrapki.pl w celu ustalanie szczegółów wykorzystania rabatu do sklepu :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich uczestników i mam nadzieję, że jutro pójdzie nam sprawniej ;)
Marta


9 komentarzy:

Chasia pisze...

I co teraz? Tyle chętnych na papierki :)

adziamar pisze...

Oj dużo chętnych, gratuluję refleksu.

Muszelia pisze...

:D chyba inlinkz został pokonany :D zwariował z nadmiaru zgłoszeń. Gratuluję zwyciężczyni :)

Goga pisze...

http://goga91.blogspot.com/2013/02/prima-candy.html

jot.be.gie pisze...

A to było niesprawiedliwe... Moim zdaniem konkurs polegał na refleksie i trzeba było zaczekaćnp. z godzinę z opublikowaniem następnego posta konkursowego! A tak... tyle osób było przygotowanych, jestem delikatnie zniesmaczona:/

Chasia pisze...

Troszkę czuję się pokrzywdzona bo jednak w tym oryginalnym poście byłam pierwsza ale nie mogłam dodać zgłoszenia bo nie było "żaby". A teraz to liczyły się ułamki setne sekund albo jak net sam zadecydował o kolejności...

fusiafscrapping pisze...

Cały dzień czekałam, a tu konkurs jak do domu z pracy wracałam.
Gratuluję ArtIs!

jot.be.gie pisze...

Tak popieram Chasię... była pierwsza! A że żabka zadziałała, widocznie autorka posta nie wykonała czyności umieszczenia go poprawnie! Zadośćuczynieniem powinien być 6-ty zestaw, wystawiony jescze dziś by można było powalczyć, a stwierdzeniem : "bądzcie czujne" autroka posta postąpiła niesprawiedliwie, co mają powiedzieć Ci którzy cały dzień siedzą i odświeżają stronę ?;)

ArtIs pisze...

Dziewczyny rozumiem wasze rozgoryczenie ale też cały czas siedziałam przed komputerem i czuwałam. W tedy kiedy był falstart wyszłam akurat do łazienki:) Czuwałam dalej, nie wiedząc kiedy będzie ponownie wystawiony post. Przecież nie wykombinowałam tego pierwszego miejsca.
Dziękuję za zabawę, była dosłownie pod napięciem:)
Powodzenia dziewczyny, jeszcze macie szansę wygrać.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)