Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 27 marca 2013

Warsztatowy art-journal


Dziś chciałabym Wam pokazać pracę, którą przygotowałam na ostatnich prowadzonych przeze mnie warsztatach mixed-mediowych. Uwielbiam techniki, które tu wykorzystałam. Warstwowe stemplowanie, maskowanie, dużo mgiełek i farb. Czy może być coś wspanialszego? 


Wykorzystałam wspaniałe papiery 7DotsStudio z jednej z najnowszych kolekcji "The Queen's Heart". Przemyciłam tu też kilka materiałowych elementów Prima i chipboardów Studio Calico. Użyłam zestawienia kolorów, które już od dłuższego czasu jest jednym z moich ulubionych i najbardziej inspirujących.  


Pozdrawiam
Czekoczyna

Wykorzystałam następujące materiały ze sklepu scrapki.pl:

*   *   *
A ja chciałabym się pochwalić, że miałam tę niesamowitą frajdę uczestnictwa w warsztacie, o którym pisze dziś Kasia i stworzenia pod jej okiem własnego art-journalowego dziełka. Oto ono:

 
 
 
Dlatego, jeśli tylko kiedykolwiek będziecie mieli taką możliwość, pędźcie na warsztaty do Kasi. Nawet takie mediowe antytalenty jak ja są w stanie pod jej czujnym okiem stworzyć coś, na co nawet da się patrzeć ;)
Pozdrawiam ciepło 
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)