Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 6 kwietnia 2013

Kolorowy atak na bałwanka


Jeśli nie da się czegoś zwalczyć, trzeba to oswoić. Po usilnych nawoływaniach, by wiosna jednak przyszła, straciłam całą nadzieję i w końcu zrobiłam zimowego scrapa. Bo w końcu i w tych zaspach po pas zdarzają się miłe chwile. Może nie wtedy, gdy musimy przez nie brnąć, żeby zdążyć na ważne spotkanie i w  efekcie przybywamy przemoczone, rozmemłane i rozmazane, ale już ima na wsi nie wygląda aż tak nieprzyjaźnie.
Kiedy ma się czas, dużo wolnego miejsca i nikt dziwnie się nie gapi, można na przykład ulepić bałwana. To właśnie postanowiłyśmy niedawno uskutecznić z Ulą. 


Do fotek, upamiętniających tę zacną chwilę, wybrałam tło potęgujące jeszcze wrażenie bezkresnej bieli. Papier Kaisercraft z kolekcji Base Coat fajnie nawiązuje zarówno do śniegu, jak i do sielskich klimatów. 


Połączyłam go z szarym papierem z zestawu Hello Pastel Primy. Dopiero na tym neutralnym tle postanowiłam poszaleć z kolorami. Bo w końcu trzeba jakoś tę zimę przyatakować. Pomógł mi w tym papier w kolorowe strzałki Echo Park Paper oraz mnóstwo naklejek tej samej firmy. Dużą radość przyniosło mi spontaniczne przyklejanie rozsypanki cyferkowej, do której zainspirowało mnie kilka naklejek, które jakoś same z siebie spadły na papier. 
 

Mam nadzieję, że skoro już pogodziłam się z zimą, to teraz będzie ona na tyle miła, że w końcu sobie pójdzie. Prawda, zimo?
Tego sobie i Państwu życzę,
Lejdi

A ze sklepu scrapki.pl wykorzystałam: 

4 komentarze:

Magda Wisiorek pisze...

energetyczna dawka zimna, jeśli tak można rzec :)

Unknown pisze...

oby tym milym akcentem zima juz sobie poszła..:))

Unknown pisze...

oby tym milym akcentem zima juz sobie poszła..:))

Dwie lewe rączki pisze...

Cudny scrap. Nie wiem czy mogę tutaj ale chciałam zapytać czy będzie można składać zamówienia z odbiorem na Krakowskiej Wiośnie Craftowej? I czy będzie może jakiś rabacik na takie zamówienia?

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)