Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 13 kwietnia 2013

Słodki Tydzień Inspiracji - odsłona 2


Przyznam, że lubię słodycze, ale w umiarkowanych ilościach i najbardziej w formie domowych wypieków. Za drożdżowe z kruszonką, takie jeszcze ciepłe, dałabym się pokroić :)), zatem bardzo ucieszył mnie Słodki Tydzień Inspiracji. Ponieważ lubię spędzać czas w kuchni i przygotowywać słodycze dla moich bliskich, postanowiłam i na dzisiejsze spotkanie coś "upiec". Coś, czego jeszcze nie robiłam - torcik. A ponieważ nie lubię się przejadać słodyczami powstał tylko kawałek. 


Już dawno miałam na niego ochotę. Jest świetnym pomysłem na niebanalne opakowanie małego prezentu bądź niewielkiej ilości słodyczy. 


Moje pudełko powstało z arkusza Overture – fantastycznej, romantycznej kolekcji Primy „Lyric”, która błyskawicznie zniknęła ze sklepowych półek - pozostały już tylko ostatnie arkusze. Boki ozdobiłam kawałkami papieru potraktowanego dziurkaczem brzegowym i perełkami w płynie, natomiast wzorki na górze mojego kawałka tortu to chipboardy z kolekcji „All I Ever” 7 Dots Studio. Jest też piękna róża Primy i nieco brokatu tu i tam... A całość zawiązywana sznurkiem Twinery cappuccino.  Z przyjemnością wypełnię mój "kawałek tortu" i podaruję solenizantowi.



Pozdrawiam
Betik

A oto materiały ze sklepu scrapki.pl: 

A ja przypominam o naszym konkursie - czekamy na Wasze słodkie prace :)

1 komentarz:

niemy film pisze...

cudowne słodkości, pięknie wyszło :) również próbowałam swoich sił w torcie, ale nie doczekał się on zdjęć i nie mogę się pochwalić.. grunt że mamie się podobał ;p

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)