Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 14 kwietnia 2013

Słodki Tydzień Inspiracji - odsłona 3


Kocham czekoladę, ale o dziwo nie dysponuję żadnymi jej zdjęciami. Nie jestem też fanką brązów, dlatego rozejrzałam się za innymi słodyczami. I natrafiłam na fotkę baaardzo rozchwytywanego ciasta. Tu ważna przestroga - idąc do kawiarni z trzema koleżankami, nie proponujcie im, by spróbowały Waszego ciasta czekoladowego. Może nie zostać nic dla Was. Zapytajcie Miry, bo to jej ciastko tak niecnie rozgrabiamy na tym zdjęciu.


Do wesołego zdjęcia pasowała wesoła oprawa. Jakoś zupełnie niechcący namnożyło mi się kwiatowych wzorów. A jak kwiaty, to musi być Prima, prawda? To właśnie jej wzorzyste papiery wykorzystałam jako dodatki.
Tło w takiej sytuacji musiało być niemal niezauważalne, dlatego wykorzystałam po raz kolejny mój ulubiony papier ze Studio Calico.
Do słodkiego klimatu i mieszaniny intensywnych kolorów przypasowała mi cudna taśma washi Primy.


Do tego dobrałam też bardzo apetyczny obrazek wycięty z papieru American Crafts. A jeśli jest wesoło, to nie może zabraknąć jakiegoś wyrazistego uśmiechu. Ten na badge'u October Afternoon okazał się wymarzonym dodatkiem.


Aż nabrałam ochoty na coś słodkiego, mniam!
Lejdi

Ze sklepu scrapki.pl wybrałam: 

Przypominam o naszym konkursie - dziękujemy za już zgłoszone prace i czekamy na kolejne :) Jutro jeden dzień przerwy w słodkościach na ogłoszenie naszej comiesięcznej zabawy w liftowanie, ale już pojutrze powracamy z kolejną dawką kalorycznych inspiracji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)