Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 kwietnia 2013

Słodki Tydzień Inspiracji - odsłona 4


W naszym słodkim tygodniu inspiracji chciałabym Wam zaprezentować karteczkę, którą wykonałam myśląc cały czas o słodkościach ;)

Starałam się, aby cała była inspirowana takim czekoladowo-słodko-kawiarnianym klimatem. Stąd właśnie dużo czekoladowych i kakaowych odcieni, a do tego słodkie różyczki, koronkowe serwetki i "lukrowe" perełki :)


Główną ozdobą jest zakupiony w internecie digi-obrazek z tortem, który ubrałam w papiery z aż trzech różnych kolekcji. chciałam dobrać różne odcienie brązów, tak jak różne bywają odcienie czekolady :)
Aby przełamać jednak to czekoladowe szlaeństwo dodałam odrobinę różu dla kontrasu. Stąd różowe różyczki (wykonane z masy plastycznej metodą praktycznie taką samą, jak wykonuje się ozdoby z masy cukrowej :) ) i odrobina różowego brokatu na listkach.


Tekturowe kształtki z motywem koronek to elementy z zestawu chipboardów Teresy Collins. Podłużna koronka miała ponad 20 cm, ale po prostu przycięłam ją nożyczkami na odpowiednią długość i brzeg lekko wygładziłam papierem ściernym.

Nawet kolory perełek w płynie wybrane są nieprzypadkowo. Cóż pasowałoby lepiej do mojego "torciku" niż perełki w kolorze "Dark Chocolate"? :)


Poszczególne elementy podkleiłam taśmą piankową, dzięki czemu uzyskałam ładne przestrzenne rozłożenie elementów. Po raz kolejny przydały mi się niezawodne wykrojniki Spellibinders. Jak widzicie - motyw "serwetkowy" pojawia się także i tutaj :)


Kartka jest mocno przestrzenna i na pewno nie nadaje się do wysyłania pocztą w kopercie :) Ale może stanowić miły dodatek do prezentu wręczanego osobiście i na pewno będzie ładnie się prezentować, stojąc gdzieś na półce na przykład :)
Myślę, że taka kartka, podarowana z głębi serca, może komuś osłodzić każdy dzień.
Pozdrawiam
Anai

Oto użyte materiały: 

A jak tam Wasze słodkie inspiracje? Czekamy na kolejne prace :) Poniżej nasza powiększająca się słodka kolekcja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)