Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 17 kwietnia 2013

Słodki Tydzień Inspiracji - odsłona 5


Witajcie,
ze względu na nieprzewidziane sytuacje życiowe, dziś w zastępstwie ja poinspiruję Was na słodko :) Jest w tym pewna ironia, zważywszy że jedyne ciasto, które zawsze mi wychodzi, to biszkopt robiony z czterech składników, który jest tak banalnie prosty, że nawet mnie nie udało się go jeszcze zepsuć ;) Mistrzynią tortów i ciast wszelakich jest za to moja Mama, co wspólnie z bratem skrzętnie wykorzystujemy podczas różnych rodzinnych uroczystości :) Torty, które uwieczniłam na zdjęciach na scrapie, również są jej autorstwa, natomiast wierzchy to już mój pomysł i wykonanie.


Jak widać, torty powstały z okazji pierwszych urodzin mojego synka. Jeden jest tradycyjny z napisem, za to drugi nawiązuje do ulubionej wówczas piosenki Jaśka „Jadą, jadą misie” :)



Żeby był to layout trochę bardziej nietypowy, zdjęcia tortów umieściłam na „okiennicach”, które się otwierają - w środku po otwarciu jest bardziej osobiście - zdjęcie z dmuchania świeczki wspólnie ze starszą siostrą :) 


Ponieważ to praca „dziecięca”, pozwoliłam sobie na dużo kolorowego zamieszania i sporo różnych detali, korzystając m.in. z nowej kolekcji Color Conspiracy „Mini Giant”, dodatków Echo Park Paper i My Mind’s Eye.
Jubilat oczywiście nic by z tego dnia kiedyś nie pamiętał, gdyby nie ten jakże potrzebny i pożyteczny mamusiny scrap :)
Pozdrawiam serdecznie
Marta

A ze sklepu scrapki.pl wykorzystałam:

Przypominam o naszym konkursie - "najsłodsze" prace nagrodzimy zestawami produktów z naszego sklepu :) Jeszcze tylko dziś i jutro możecie dodawać linki do swoich prac w naszej kolekcji. Ogłoszenie wyników po weekendowych naradach naszego DT, w poniedziałek, 22 kwietnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)