Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 5 maja 2013

Pudełko na skarby

  
Moje dziecko codziennie znajduje jakieś skarby, a to kamyk, koralik, cekin, który odpadł komuś z bluzki, kawałek sznurka, bo ładny, a ostatnio nawet fragment glinianej doniczki. Wszystko to wkładam sobie do kieszeni i tak chodzę z różnymi drobiazgami, których nie wolno mi wyrzucić. Postanowiłam więc stworzyć pudełeczko na te wszystkie skarby. 


Jako bazę wykorzystałam pudełko po kremie, które ozdobiłam pięknymi papierami z kolekcji "Memorable" firmy MME - uwielbiam ich papiery, bo mają piękną fakturę, są mięsiste i grube.

 

A Wy macie takie pudełeczka na skarby? Jeśli nie to może najwyższa pora aby je zrobić, to nic trudnego, wystarczy ładny papier, trochę kleju, kilka minut i gotowe :)

Pozdrawiam
Zielonooka

Ze sklepu scrapki.pl wybrałam:

3 komentarze:

Jadwiga pisze...

I na pewno Hania się ucieszyła ;)

dekobzdety pisze...

Takiego pięknego pudełeczka nie mam, ale chyba nadszedł czas na to, aby zaopatrzyć się w takie cudeńko. :)

Lilka pisze...

Fajny pomysł! Wygląda cudnie :O)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)